Είμαι ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ και με λένε ΡΟΔΟΛΦΟ!!

Είχαμε την ατυχία να πέσουμε πάνω σε ένα άρθρο, που μας έδωσε έμπνευση για την παρακάτω νουβέλα. Τώρα που ξεκινάει ένα νέο κύμα πλειστηριασμών από τις τράπεζες, φαίνεται πως ο κάθε οπαδός του νεοφιλελευθερισμού που μαστίζεται από το σύνδρομο Dunning–Kruger, δεν κρατιέται να βγει και να μας ενημερώσει διεξοδικά για τους λόγους για τους οποίους είναι καλό να σου πάρει η τράπεζα το σπίτι. Και ένας από τους κύριους λόγους, είναι πως φταις. Αν τώρα σε λένε και Μπάμπη, δε θα ‘πρεπε να μπορείς να δεις σπίτι, ούτε με κυάλια.

Πριν πάμε να γνωρίσουμε το φίλο μας τον τραπεζίτη, να ζητήσουμε προκαταβολικά συγνώμη από όσους ονομάζονται Ροδόλφος. Θεωρούμε πως είναι ένα υπέροχο όνομα. Έχουμε φίλους που τους λένε Ροδόλφους.


 

Είμαι ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ και με λένε ΡΟΔΟΛΦΟ

-Δεν είμαι πολίτης, δεν είμαι επιχειρηματίας. Είμαι κάτι παραπάνω.

-Βγάζω λεφτά δανείζοντας λεφτά άλλων και δεν παράγω τίποτα. Δεν είμαι όμως τοκογλύφος, αυτό είναι άλλο.

-Δεν ανήκω στην πλέμπα. Δε με αφορούν οι νόμοι, ούτε οι κανόνες της ελεύθερης αγοράς.

-Όταν περνάω δύσκολα, οι οικονομίες των χωρών καταρρέουν.

-Όταν περνάω καλά. Άστο πάντα καλά περνάω.

-Όταν χρεοκοπώ, χρεοκοπούν όλοι γιατί εγώ κρατάω τα λεφτά τους.

-Όταν χρειάζομαι λεφτά, βάζω το κράτος να τα πάρει από όλους με ανακεφαλαιοποιήσεις.

-Δεν είμαι εκλεγμένος από κάποιον, αλλά παίζω τη χώρα στα δάχτυλα.

-Όταν δανείζω, παίρνω τα λεφτά πίσω διπλά και τρίδιπλα, παίρνω λεφτά ακόμα κι από αυτούς που δε δάνεισα με τις ανακεφαλαιοποιήσεις, αλλά πάλι θα κατασχέσω μερικά σπιτάκια.

-Δε γίνεται να αποτύχω. Δεν υπάρχει ρίσκο στη δουλειά μου. Θα πάρω τα λεφτά σας με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

-Έχω γνωστούς που θα σας πάρουν τηλέφωνο για να σας «ενημερώσουν» ότι χρωστάτε, αν το έχετε ξεχάσει. Δεν είμαι τοκογλύφος όμως, αυτό είναι άλλο.

-Έχω φίλους από το χωριό που δεν τους ξέρετε, που είναι έτοιμοι να σας φέρουν δουλειές και ανάπτυξη αν μου δώσετε τα σπίτια σας.

-Δανείζω όλα τα ΜΜΕ για να λειτουργούν απρόσκοπτα και να διαδίδουν την αλήθεια (μου).

-Έχω γνωστούς στα ΜΜΕ, που θα σας πουν ότι έχω πάντα δίκιο και τους κερνάω καμιά μπύρα για τον κόπο τους.

-Έχω γνωστούς που θα σας πείσουν πως τα φάγαμε όλοι μαζί, όταν δεν πάει καλά το μαγαζί μου.

-Έχω γνωστούς στο facebook, που θα σας πουν ότι έχω πάντα δίκιο χωρίς να τους δίνω τίποτα, γιατί τόσο καλός είμαι.

-Με λένε Ροδόλφο και είμαι πολύ σικ. Χρησιμοποιώ κωλόχαρτο από ατόφιο μετάξι.

-Αντιπαθώ πολύ το Μπάμπη και τον κάθε Μπάμπη που θέλει να κρατήσει το σπίτι του, λες και είναι δικό του.

-Αντιπαθώ και τους κομμουνιστές. Βασικά, όλοι όσοι δε μου δίνετε λεφτά είστε κομμουνιστές.

-Αντιπαθώ και όλους όσους πιστεύουν πως η κατοικία είναι δικαίωμα και όχι προνόμιο.

-Αντιπαθώ και αυτούς που έχουν BMW. Οι Bentley είναι οι νέες BMW και έχω 12. Δευτεράντζες!

-Όταν μια κυβέρνηση δε με αφήνει να σας κατάσχω τα σπίτια σας είναι κομμουνιστική. Όταν με αφήνει, είναι Παρασκευή.

-Δε με νοιάζει αν θα ψηφίσετε ΣΥΡΙΖΑ ή ΝΔ. Εγώ τα λεφτά μου θα τα πάρω.

-Δε με ένοιαξε ποτέ σε ποιον δάνειζα, γιατί ποτέ το ρίσκο δεν ήταν δικό μου έτσι κι αλλιώς.

-Έχω δανείσει τα λεφτά σας σε όποιον έχει δει Game of Thrones, αλλά εσείς είστε οι ανισσόροποι όταν μου ζητάτε να αναλάβω το ρίσκο της επένδυσής μου.

-Εχω δανείσει και σε επιχειρηματίες, σε εκδότες και καναλάρχες. Αλλά οι δουλειές τους δεν πάνε καλά, οπότε θα πάρω τα σπίτια σας.

-Δάνειζα πάνω από τις δυνατότητές μου, αλλά εσείς είστε που ζείτε πάνω από τις δικές σας.

-Όταν η απάτη μου αποκαλύπτεται, όταν όλοι καταλαβαίνουν ότι κακοδιαχειρίστηκα τα χρήματά τους, ότι εκβίασα για να μου δώσουν τους φόρους τους, πως πήρα τα σπίτια τους και πως τα «χρέη» τους βαραίνουν ακόμα και τα παιδιά των παιδιών τους, πετάω ένα «Έτσι είναι η ελεύθερη αγορά. Αν δε σας αρέσει να πάτε στη Βόρεια Κορέα».

-Χέστηκα για την ελεύθερη αγορά. Πάω να εκβιάσω πάλι για κρατικό χρήμα.

-Δεν είμαι τοκογλύφος όμως, αυτό είναι άλλο.

Πες τη γνώμη σου

