Βασίλης Λεβέντης, πιο viral και από τον Ποτσέπη(;)

Μπορεί ο Ποτσέπης να κάνει αρκετά πους απς ώστε να γίνει πιο περιζήτητος για τα κανάλια κι απ’ το Βασίλη Λεβέντη; Απ’ ότι θα δούμε παρακάτω, ούτε καν…

1

Τον Ποτσέπη, κατά κόσμον “Αγάπη Μόνο”, όλοι τον έχουμε ακούσει, είτε το θέλαμε είτε όχι. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες, είχε γίνει το viral των ημερών και χάρη στα κανάλια και το ίντερνετ, ορμούσε στην καθημερινότητά μας, όσο περιφρουρημένη και αν την κρατούσαμε. Λογικό επακόλουθο, αν σκεφτεί κανείς ότι στο κυνήγι των κλικς και της τηλεθέασης, ανάλογες φιγούρες έχουν μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των ΜΜΕ, διαχρονικά. Από τον Ψαριανό και το Γεωργιάδη μέχρι την Ελένη Λουκά και τον Κατμαν.

Έτσι και ο Ποτσέπης, που ζει το όνειρό του αυτό τον καιρό, διεκδικεί το μονοπώλιο της προσοχής μας τις τελευταίες δύο βδομάδες, πριν σβήσει στον ορίζοντα της λήθης. Για την ακρίβεια, κάνοντας ένα πρόχειρο search στο youtube των τελευταίων δύο εβδομάδων, βρήκαμε ότι έχει καταφέρει να κερδίσει περίπου 20 λεπτά πανελαδικής τηλεθέασης. Ένα περίπου λεπτό από την εκπομπή της Ντορέτας Παπαδημητρίου, 4 λεπτά στο πέρασμά του από την εκπομπή του Κωστόπουλου και 15 περίπου λεπτά από την εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη.

Παρόλα αυτά, υπάρχει μια τηλεοπτική φιγούρα, που σβήνει στην κυριολεξια το άστρο του Ποτσέπη, ακόμα και όταν αυτό βρίσκεται στο ζενίθ. Η τηλεοπτική φιγούρα αυτή, ακούει στο όνομα Βασίλης Λεβέντης και έχει καταφέρει μέσα στο ίδιο διάστημα, δηλαδή τις τελευταίες δύο εβδομάδες, να εξασφαλίσει 2 ολόκληρες ώρες σε κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας. Για την ακρίβεια, 1 ώρα και 57 λεπτά, αλλά τα φουσκώνουμε λίγο τα νούμερα, καθότι είμεθα και προβοκάτορες…

Σοβαρά τώρα, ο Λεβέντης, ο οποίος τον τελευταίο χρόνο δεν έχει αφήσει στούντιο στο παράπονο, έχει καταφέρει να φιλοξενηθεί σε πέντε διαφορετικές τηλεοπτικές εκπομπές, οι περισσότερες σε prime time, μονοπωλώντας κιόλας τη μία από αυτές. Τον παρακολουθήσαμε λοιπόν στους Αταίριαστους του Σκάι για 18 περίπου λεπτά, στην Ανατροπή του Πρετεντέρη για 1 ώρα και 16 περίπου λεπτά, στην εκπομπή της Φαίης Μαυραγάνη για 26 περίπου λεπτά, στον Κωστόπουλο για μισή ώρα και, γιατί όχι, στο Μπράβο Ρούλα για 24 ακόμα λεπτά.

Η τηλεοπτική φιγούρα που ακούει στο όνομα Βασίλης Λεβέντης και το virality της, φαίνεται αφενός να βασίζεται στην εκπληκτική ικανότητα που επέδειξε ώστε να κερδίσει μία θέση στο ελληνικό κοινοβούλιο, χωρίς απολύτως καμία πολιτική θέση. Αφετέρου στο ότι μιλάει την απλή γλώσσα του λαού, που μας ενημερώνει πως οι ξένοι είναι φίλοι μας, πως ο χίτλερ θα μας φέρονταν καλύτερα απ’ ότι οι ξένοι, πως για να σωθούμε χρειαζόμαστε οικουμενική κυβέρνηση όλων των κομμάτων και πως όλα τα κόμματα είναι γεμάτα ανίκανους και απατεώνες. Όχι όχι, δεν τα είπε αυτά από τη μία εκπομπή στην άλλη. Αυτός είναι ο πολιτικός λόγος που εκφέρει ταυτόχρονα, σε κάθε εκπομπή.

Εντάξει, θα πείτε, ο Λεβέντης είναι πολιτικός αρχηγός κόμματος, το οποίο είναι στη Βουλή. Είναι λογικό επομένως τα σοβαρά και έγκυρα ΜΜΕ, να δίνουν περισσότερο χρόνο σε έναν πολιτικό απ’ ότι σε μία ακόμα τηλεφιγούρα σαν τον Ποτσέπη. Είναι όμως έτσι; Ψάξαμε λοιπόν, πόση τηλεθέαση πήραν οι αρχηγοί και των άλλων κομμάτων, πλην του Αλέξη Τσίπρα, αφού σαν πρωθυπουργός, συνηθίζεται να μην πολυβγαίνει στα κανάλια.

Είδαμε λοιπόν πως επόμενος σε αυτή την ξέφρενη κούρσα, είναι ο Σταύρος Θεοδωράκης του “ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ”, ο οποίος κατάφερε και αυτός να πάρει 12 περίπου λεπτά στην εκπομπή της Μπουσδούκου στο Σκάι, ενώ μπόρεσε και ο ίδιος σαν το Λεβέντη να μονοπωλήσει την Ανατροπή του Πρετεντέρη για μία ώρα. Σύνολο 1 ώρα και 12 λεπτά. Πολύ καλή επίδοση. Παραλίγο τον τετραπλάσιο χρόνο του Ποτσέπη αλλά πολύ μακριά από το Λεβέντη.

Ακολουθεί ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο Μητσοτάκης δηλαδή σε περίπτωση που αναρωτιέστε, ο οποίος κατάφερε να εξασφαλίσει 43 λεπτά, σε μια εκπομπή της ΕΡΤ. Και αυτή πολύ καλή επίδοση. Το διπλάσιο χρόνο από τον Ποτσέπη, αλλά εντάξει, ούτε καν το μισό χρόνο του Λεβέντη και ας έχει το κόμμα του μπει στη Βουλή με 28.09% σε αντίθεση με του Λεβέντη που ίδρωσε για το 3.44%.

400

Τα πράγματα αρχίζουν και παίρνουν τον πραγματικό κατήφορο από εδώ και πέρα. Η Φώφη Γεννηματά του ΠΑΣΟΚ, το οποίο μπήκε στη Βουλή με ποσοστό 6.29% κατάφερε να βγει στο γυαλί για 1 λεπτό και 15 δευτερόλεπτα τις τελευταίες δύο εβδομάδες και αυτό, στο πλαίσιο ενός ρεπορτάζ για δελτίο ειδήσεων. Το ίδιο και ο Πάνος Καμμένος, ο οποίος με ποσοστό 3.69%, μπόρεσε να βγει για 1 ακριβώς λεπτό σε κανάλι, επίσης σε ρεπορτάζ δελτίου ειδήσεων.

Σε αυτή την ξέφρενη κούρσα, δε φαίνεται καν να συμμετέχει ο γ.γ. του ΚΚΕ, αφού τις τελευταίες δύο εβδομάδες δε μπόρεσε βγει σε κανένα κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας, έχοντας το κόμμα του συγκεντρώσει το διπλάσιο ποσοστό από του Λεβέντη. Για την ακρίβεια αν ψάξετε το youtube για τις τελευταίες δύο εβδομάδες, θα τον βρείτε μόνο σε ένα μονόλεπτο βιντεάκι με το υδατογράφημα του zougla.gr από τη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ και σε δύο ακόμα ερασιτεχνικά βιντεάκια.

60

Νομίζουμε λοιπόν, πως το virality του Λεβέντη, δε χτυπιέται από κανέναν Ποτσέπη αν και η λέξη «viral», ίσως είναι λίγο λάθος, αφού ως τέτοιο χαρακτηρίζουμε κάτι που ο κόσμος διαδίδει μόνος του και όχι για κάτι που σου το κοτσάρουν με το ζόρι όλο το 24ωρο. Είναι το αναμφισβήτητο φαβορί τηλεθέασης και είτε θέλουμε να τον ακούσουμε είτε όχι (μάλλον όχι αν κρίνουμε από το ποσοστό του), κάποιοι που ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς θα μας τον κάνουν κλύσμα. Το μόνο που μένει να δούμε, είναι αν ο Βασίλης Λεβέντης, είναι ένας ακόμα διάτοντας αστέρας της ελληνικής show biz, ή αν ήρθε για να μείνει σαν τον Άδωνι Γεωργιάδη.

Πες τη γνώμη σου

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s