Σαν φάρσα…(συνέχεια)

Χθες έγραψα για το από πού καταλαβαίνω ότι προέρχονται οι φασίστες της χώρας μας. Σήμερα λέω να ρίξω μια ματιά στο τι είναι αυτοί οι άνθρωποι που παίρνουν την απόφαση να ψηφίσουν την ΧΑ. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που τους προσδίδει αυτή η πράξη τους.

Η φασιστική ρητορική κατείχε εξέχουσα θέση στον δημόσιο λόγο, καθ’ όλη την διάρκεια του προηγούμενου αιώνα αλλά και αυτού, συνήθως συγκαλυμμένου με τον μανδύα της μετριοπάθειας, της κοινής λογικής (sic) και του νοικοκυραιισμού.

Αυτό που ίσως έχει αλλάξει μέσα στις τελευταίες δύο δεκαετίες, είναι ότι η κυρίαρχη ρητορική έκανε κάποιες προσπάθειες να απενοχοποιήσει τον φασισμό, μέσω του λάιφ στάιλ, μέσω κατασκευασμένων ειδήσεων για το ωφέλιμο και/ή αναγκαίο του “ακτιβιστικού” φασισμού, αλλά και μέσω εκκλήσεων για το σοβάρεμα και την συμμετοχή του φασισμού στην κυβερνητική εξουσία. Αυτή η προσπάθεια έχει καμφθεί λίγο μετά την δολοφονία του Παύλου Φύσσα, ή ίσως έχει απλά μετατοπιστεί.

Είναι όμως σαφές, ότι η ρητορική από μόνη της δεν είναι επαρκής για την άνοδο του απροκάλυπτου φασισμού σε πολιτική δύναμη. Εξάλλου και το “υπόστρωμα” πάνω στο οποίο βρίσκει πρόσφορο έδαφος ο φασισμός για να αναπτυχθεί (δηλαδή το κομμάτι αυτό της κοινωνικής διαστρωμάτωσης, που κινείται ιζηματικά προς την πλήρη οικονομική, μορφωτική και πολιτισμική εξαθλίωση), είναι υπαρκτό σε όλες τις φάσεις του καπιταλισμού, ακόμα και όταν αυτός δεν περνάει οικονομική κρίση (κρίση υπερπαραγωγής). Αυτό που αλλάζει σε περιόδους καπιταλιστικής κρίσης, είναι ότι η παραδοσιακή ρητορική των αστικών κομμάτων χάνει σιγά, σιγά την πειστικότητά της και τα οπορτουνιστικά κόμματα (βλέπε Σύριζα) ρίχνουν τις μάσκες τους και αποκαλύπτονται για αυτό που πραγματικά είναι. Οπότε αυτό το κομμάτι του πληθυσμού, ανίκανο να αντιληφθεί την ιστορική του θέση, γαλουχημένο τα χρόνια της “αφθονίας”(η οποία ποτέ δεν αφορούσε πραγματικά αυτό) στον αντιδιαλεκτισμό και στις λαϊκιστικές και απλές “λύσεις”, βλέπει σαν θελκτική την προοπτική να τιμωρηθούν αυτοί που τον “πρόδωσαν”, ακόμα περισσότερο αν οι “τιμωροί” του χαϊδεύουν τα αφτιά με την εθνικιστική ρητορική τους (που του την εμφύσησαν οι “προδότες”).

Το “υπόστρωμα” αυτό δεν ενδιαφέρεται που η ΧΑ δεν είναι φιλεργατική, ούτε στην δράση της, ούτε στην ρητορική της, παρότι στην καλύτερη περίπτωση ανήκουν στην εργατική τάξη. Δεν ενδιαφέρεται επίσης που αυτοί που υποστηρίζει είναι απροκάλυπτα φασίστες σε μία χώρα που έχει κατακρεουργηθεί από την φασιστική μηχανή πολέμου λιγότερο από έναν αιώνα πριν. Δεν ενδιαφέρεται που οι φασίστες, δολοφόνοι και έμμισθοι υπηρέτες των εκμεταλλευτών της τάξης του, δεν έχουν ούτε καν την πρόφαση κάποιου σχεδίου διακυβέρνησης της χώρας σε περίπτωση κατάληψης της εξουσίας. Έχουν δηλώσει άλλωστε ότι αυτό που θέλουν είναι το δικαίωμα οπλοκατοχής και την βουλευτική ασυλία για να εξασκούν ανενόχλητοι την εγκληματική δράση τους.

Οι Έλληνες φασίστες, είναι οι πολίτες της χώρας μας που θέλουν να δουν αίμα να κυλάει στους δρόμους. Η βία είναι φετίχ για αυτούς, θέλουν να εξασκείται ακόμα και αν κατευθύνεται από την άρχουσα τάξη, προς του εκμεταλλευόμενους της κοινωνίας. Το μόνο που ζητάνε όσον αφορά στην βία, είναι να υπάρχει η πρόφαση της “τιμωρίας προς το σύστημα” και το “σύστημα” για τον καθένα ορίζεται πολύ θολά, καθώς δεν έχουν ίχνος ταξικής συνείδησης, ή ικανότητα κριτικής σκέψης. Ο Έλληνας φασίστας διάγει τον βίο του από τον καναπέ του, εξαντλώντας την πολιτική του δράση στην παρακολούθηση τηλεόρασης, στην συμμετοχή σε ανορθόγραφες ιντερνετικές “συζητήσεις” και φυσικά στην “τιμωρητική” του ψήφο. Ο Έλληνας φασίστας κουράστηκε από τους συγκαλυμμένους φορείς του φασισμού στην χώρα μας, όπως είναι το ΛΑΟΣ, το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ και αισθάνεται προδομένος από τον Σύριζα που του έταζε “υπερηφάνεια” και στρέφεται πλέον προς τον εκφραστή του αυθεντικού φασισμού, που έχει και “ακτιβιστική” δράση, την Χρυσή Αυγή. Ο Έλληνας φασίστας ΔΕΝ είναι το “τάγμα” εφόδου της ΧΑ, αλλά με την ψήφο του όπλισε αυτό το “τάγμα” δολοφόνων με το θράσος να ενεργεί απροκάλυπτα λόγω διευρυμένης ασυλίας. Το αίμα του Παύλου Φύσσα, του Σακτζάτ Λουκμάν και όλων των άλλων θυμάτων των δολοφόνων της ΧΑ είναι στα χέρια τόσο των Ρουπακιάδων, όσο και των απλών ψηφοφόρων της ΧΑ.

Το “τάγμα” εφόδου της ΧΑ, δεν είναι παρά μια ολιγάριθμη ομάδα έμμισθων μαχαιροβγαλτών, δολοφόνων και εγκληματιών του κοινού ποινικού δικαίου, που τελούν χρέη μπράβου για το μεγάλο κεφάλαιο ενάντια σε όσους εργάτες αντιστέκονται στην ακραία εκμετάλλευση. Η δράση του χρησιμοποιείται και για προπαγανδιστικούς λόγους ώστε να αυξηθεί η εκλογική επιρροή της ΧΑ και χαίρει μερικής ασυλίας από τον αστικό Νόμο, γιατί και αυτός έχει σκοπό πρωτίστως να εξυπηρετεί τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου.

Συνεχίζεται…

<-Διαβάστε το προηγούμενο

Διαβάστε τη συνέχεια->

2 thoughts on “Σαν φάρσα…(συνέχεια)

  1. «ο άντρας πρέπει να πληρώνει» και «να βρεις έναν καλό γαμπρό, κουβαλητή»

    Ο έλληνας μεγαλώνει σαν υποψήφιος πελάτης. Αντίστοιχα η ελληνίδα μεγαλώνει σαν υποψήφια πόρνη. Οι έλληνες είναι ανθρωποι που τους χαρακτηρίζει η εξάρτηση από τις οικογενειακές σχέσεις και κυρίως από τη μάνα τους. Αυτή η στραβογαμημένη χαρακτηροδομή, εδραιώνεται με την ηθική του χριστιανισμού. Η τελευταία, ενοχοποιεί τη σεξουαλική ηδονή, προάγει τον χαρακτήρα δύο ταχυτήτων (άλλα θέλω κι άλλα κάνω) κι επιπλέον αποτελεί την επίσημη ηθική του ελληνικού κράτους.

    Ο φασισμός είναι απλώς ο τρόπος του κακογαμημένου που δε μπόρει να ξεπεράσει τις εξαρτήσεις του. Ούτε θέλει να προσπαθήσει. Αυτό ξέρω, αυτό εμπιστεύομαι. Κι όλο ψάχνει να εκτονωθεί μέσω της βίας, από αυτά τα οποία έχει ενοχοποιήσει κι είναι μπλοκαρισμένος. Σε αδιέξοδο.

    Ο έλληνας κουράστηκε από τους συγκαλυμμένους εκπροσώπους του φασισμού στην χώρα μας, όπως είναι ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, και στρέφεται πλέον προς τον εκφραστή του αυθεντικού φασισμού, που έχει και “ακτιβιστική” δράση.

    Μου αρέσει!

    • Φίλε Ηρακλή

      Η συζήτηση που ανοίγεις σε σχέση με την στρεβλότητα της δομής της οικογένειας και γενικότερα των σχέσεων των δύο φύλων είναι μεγάλη και δεν νομίζω ότι μπορούμε να την ολοκληρώσουμε στα σχόλια αυτού του μπλόγκ. Μία πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση του θέματος κάνει ο Φρίντριχ Ένγκελς στο βιβλίο του ‘Η καταγωγή της οικογένειας, της ατομικής ιδιοκτησίας και του κράτους’, αν δεν το έχεις διαβάσει θα σου το πρότεινα ανεπιφύλακτα.

      Όσον αφορά στην προέλευση του φασισμού, νομίζω ότι η προσέγγισή σου είναι επιφανειακή και απλουστευτική και ότι είναι καλό σε τέτοια θέματα να τα “κουράζεις” λίγο περισσότερο πριν καταλήξεις σε ένα πόρισμα. Θεωρώ πως το σπέρμα του φασισμού υπάρχει στην κοινωνία όσο υπάρχουν και οι καπιταλιστικές σχέσεις παραγωγής. Το καλλιεργεί ο καπιταλισμός, ώστε να μπορεί να καλέσει το πιο εύκολα χειραγωγήσιμο κομμάτι του πληθυσμού να τον υπερασπιστεί διά της βίας σε περιόδους καπιταλιστικής κρίσης, που περιέχουν τον κίνδυνο της ριζοσπαστικοποίησης του λαού.

      Τέλος η ισοπεδωτική άποψη ότι “όλα τα πολιτικά κόμματα” είναι ίδια, είναι μία από της σοφιστείες που χρησιμοποιήθηκαν στην κυρίαρχη ρητορική για να γιγαντωθεί ο φασισμός στην κοινωνία μας, αλλά και για να ξεπλύνει από ευθύνες τα κόμματα που βρέθηκαν στην εξουσία. ΔΕΝ σε λέω φασίστα, απλά σου εφιστώ την προσοχή όταν ενστερνίζεσαι απλουστευτικές απόψεις της κυρίαρχης ρητορικής, διατρέχεις τον κίνδυνο διασποράς φασιστικών ιδεών. Δεν είναι όλα τα κόμματα αστικά, οπότε δεν προάγουν όλα τον φασισμό.

      Μου αρέσει!

Πες τη γνώμη σου

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s